Specialist SEO, 7 motive pentru care aveți nevoie de el în echipă. Dacă vreți să aveți succes în lumea online vă trebuie o strategie bună de marketing.
Un specialist SEO vă poate îndruma în activitate
Pentru aceasta aveți nevoie de o echipă care să transforme website-ul. Acesta trebuie să fie remarcat de utilizatori și să fie popular pe internet.
Probabil aveți deja un manager, un specialist în marketing prin conținut și social media sau un designer. Cu toate acestea, campaniile de marketing nu vor valora nimic dacă website-ul nu e vizibil pe Google.
Ar trebui să luați în considerare să angajați un specialist SEO bun.
Vă vom oferi 7 motive pentru care aveți nevoie de un specialist SEO și ce puteți câștiga de la el.
1. Conținutul nu este suficient
Conținutul este rege! Știm cu toții că…această propoziție se repetă ca o mantră de mulți ani. Desigur, există mult adevăr în ea. Este posibil să aveți cel mai bun și talentat redactor. Acesta vă scrie 10 articole pentru blog-ul dvs. în fiecare săptămână.
Dacă nu sunt optimizate și nu conțin cuvinte cheie, website-ul dvs. va fi în continuare invizibil pentru Google. Drept urmare, utilizatorii nu îl vor găsi și nu vor citi conținutul deosebit.
Un bun specialist SEO este capabil să dezvolte o strategie de blog. Să vină cu subiectele articolelor pentru blog ce se vor încadra în top 10 pe Google. Acesta va găsi cele mai importante cuvinte cheie care ar trebui incluse în text.
Conținutul va funcționa într-adevăr și va avea mai multă valoare pentru Google!
2. Optimizarea SEO și UX pentru un specialist SEO
Nu ne dăm seama că există o legătură între optimizare SEO și UX. Pentru marketeri fără experiență se pare că SEO se referă la căutarea de cuvinte cheie și link building. Ei bine, asta este departe de adevăr.
Ați auzit vreodată de RankBrain? Este un algoritm Google introdus în 2015. Spre deosebire de Penguin sau Panda, nu se concentrează pe conținut sau link-uri către website.
Acesta analizează website-ul pentru interacțiunea utilizatorilor și măsoară satisfacția. RankBrain e doar un exemplu care arată că optimizarea SEO și UX merg mână în mână și au obiective similare.
Există multe practici SEO care au un impact pozitiv asupra experienței utilizatorului. Printre cele mai des întâlnite activități ale unui specialist SEO e îmbunătățirea timpului de încărcare. Vi se poate părea surprinzător faptul că încărcarea lentă a paginii provoacă scăderi de trafic. Ăsta este adevărul!
Dacă strategia SEO de pe website nu e bine planificată, va strica satisfacția utilizatorului. Consumatorilor nu le place să citească articole care conțin un număr imens de link-uri inutile.
Un specialist SEO vă va sfătui cum să creați conținut pe website-ul dvs. În acest mod, utilizatorii se vor bucura de citirea acestuia și vor petrece mai mult timp pe pagina dvs.
3. Aveți nevoie de un specialist SEO cu abilități analitice
Știți sigur că strategia de marketing ar trebui să fie întotdeauna planificată pe termen lung. La urma urmei, website-ul dvs. nu va avea un succes uriaș într-o singură săptămână.
Mulți oameni se așteaptă la rezultate rapide, ceea ce în cazul optimizării SEO este practic imposibil. Sau cel puțin extrem de dificil.
Acesta e motivul pentru care veți avea de câștigat cu un bun specialist SEO. Va fi capabil să planifice o strategie pe termen lung. În acest caz, răbdarea vă va fi răsplătită! În timp, Google va iubi website-ul dvs. și veți fi în top 10 în rezultatele motoarelor de căutare.
O astfel de strategie pe termen lung necesită pe cineva cu abilități analitice bune. De ce? Dacă doriți să aveți succes cu timpul, trebuie să monitorizați în mod constant și să reacționați rapid la schimbări.
Un bun specialist SEO ar trebui să aibă și capacitatea de a adapta strategia de marketing la schimbări. Aveți nevoie de tot felul de instrumente SEO, dar să fim sinceri!
Acestea vor fi inutile dacă nu aveți pe cineva care să le analizeze și interpreteze.
4. Un specialist SEO înțelege cu adevărat cum funcționează un website
Duplicare internă, robots.txt, sitemap XML, protocol HTTPS, erori 404 sau 500, redirecționare 301. Există atât de multe elemente care au un impact asupra funcționării adecvate a unui website. Acestea trebuie monitorizate zilnic și, dacă apare vreo eroare, trebuie rezolvată imediat.
Un specialist SEO este o persoană care nu e capabilă doar să optimizeze website-urile. Poate să caute cuvinte cheie sau să sprijine procesul de link building. Însă, ceea ce este foarte important, cunoaște SEO tehnic.
Vă întrebați ce este SEO tehnic și cum face ca website-ul să funcționeze? Sunt toate operațiunile tehnice care ajută la îmbunătățirea afișării website-ului în rezultatele căutării. La încărcarea mai rapidă și la accesarea cu crawlere.
SEO tehnic este foarte complicat! De aceea este bine să aveți un specialist în echipă care cunoaște aspectul tehnic al website-ului. Acesta nu trebuie să se teamă să efectueze modificări în HTML.
5. Optimizarea SEO este mult mai ieftină decât traficul plătit
Vreți rezultate rapide și aveți bani de cheltuit? În acest caz, publicitatea plătită ar putea funcționa pentru dvs. Dar nu ar fi mai bine să aveți un specialist SEO în echipă?
Serviciile sale vor fi mai eficiente și pur și simplu mai ieftine pentru dvs. Statisticile arată că cea mai mare parte a traficului web provine din căutarea organică. Adică intrarea pe un website cu un click pe link în rezultatele căutării gratuite (organice).
Așadar, concentrarea pe căutarea organică va fi benefică. Dacă website-ul apare în primele 10 rezultate ale căutării Google, creează încredere în rândul clienților. Afacerea dvs. își consolidează reputația.
Numărul de clienți și utilizatori care vizitează website-ul va crește, totul datorită SEO!
6. Un specialist SEO va urmări rezultatele campaniilor de marketing
Presupunem că intenționați să lansați câteva campanii la care echipa de marketing lucrează de mult timp. Grozav! Concurența nu doarme niciodată, așa că merită să investiți în campanii.
Astfel, utilizatorii vă vor recunoaște brandul, câștigând încredere și credibilitate. În consecință, veți avea mai mult trafic și mai multe venituri.
Dar știți cum să monitorizați efectele campaniilor dvs.?
Un specialist SEO cunoaște multe instrumente. Acestea îi permit să verifice modul în care campania de marketing a generat trafic pe website. Va vedea și dacă a contribuit la creșterea veniturilor.
7. Un specialist SEO cunoaște regulile jocului cu Google
Cine a lucrat vreodată în internet știe că Google poate fi uneori nu foarte prietenos. Modificările permanente ale algoritmilor îngreunează urmărirea și actualizarea acestora.
La urma urmei, există riscul ca din cauza unei modificări website-ul dvs. să scadă în rezultatele căutării. În acest caz, veți pierde trafic și venituri substanțiale.
Acesta este motivul pentru care e important să aveți un specialist SEO în echipa dvs. Acesta trebuie să monitorizeze constant modificările algoritmilor motoarelor de căutare. Trebuie să reacționeze rapid la aceste transformări.
Datorită acestui fapt, activitatea echipei de marketing nu va duce la risipă. Astfel, campania planificată de mult timp se va bucura de un succes uriaș.
Concluzie
Vă tot întrebați dacă merită să aveți un specialist SEO în echipa de marketing? Sperăm că prin acest articol am reușit să vă convingem cât de mult puteți câștiga lucrând cu specialiști SEO.
Abilități de analiză, familiaritate cu instrumentele SEO și interpretarea rezultatelor. Cunoștințe tehnice și răspuns rapid la modificările algoritmilor motoarelor de căutare.
Toate aceste calități pot face campaniile pregătite de echipa dvs. de marketing să aibă succes pe internet. În timp, marca dvs. va ajunge mult mai cunoscută și veți apărea în top 10 rezultate ale căutării.